9/30/2005

吹脹

當老細叫你做一些不太make sense的東西時,你會怎辦?在這機構四年多,自己就遇上過不少這樣的情況,最慘是篇稿最後刊出的是自己名字,於是別人看起來,就會以為不make sense的,是我,沒人會想到後面策劃的是誰人。有行外朋友問:你做甚麼題目,不是自己決定的嗎?我立即苦笑,反問:你平日的工作,難道是自發要做,不是老細指派的?他們以為做記者的,就有很大的自由度,與他們的工作性質會完全不同,哎……是這樣就好了。
最近又出現「不make sense事件」,事緣自己想做DV機比併,誰知老細「聰明地」認為,DV機已經無人用,個個都拎住部數碼相機拍片的啦,於是命令我借一部DV機回來,同其他數碼相機比併,目的係笑DV機價錢貴,但係拍出來的效果其實同數碼相機差唔多。我聽完已經一額汗,結果比併完,DV機根本唔係咁差,於是老細進一步發揮,話DV機梗係拍到片,但係數碼相機平一倍,又拍到片又影到相,DV機就唔得,所以叫我比併埋DV機的影相功能,夾硬做到有分別。最慘係佢見到J字牌子的新DV機廣告,就指明話要借呢部,人家只得130萬像素,影相梗係輸九條街,結果篇稿出左,我亦俾J牌子的PR追了九條街……來罵,都唔知點同佢交代。
各位路過的仁兄,相信都有遇過類似事件,有任何好建議的請留低comments,謝謝!

11 則留言:

匿名 說...

這樣看來真的很可悲,我現在諗的是新聞系,不知將來會否遇著相同的老細。但現在的我,會跟他理論、說教一下。也許這是不行,但我心有不甘。

見到你既難處,我完全感受到被指使做一些不合理的事的感覺。加油啊!

匿名 說...

我會改筆名:
如「佘線高」

再唔係,depends on 你老細的名字,如佢叫「阿森」話,我會改筆名做「木木木」
如此類推~~~~~

tusswu 說...

我會第一件事出賣老勢。因為在一個陷害關係下,我唯有如實報導。

森美 說...

多謝各位高見。

iamarlong:謝謝你,我會加油!

mo_mo:你知啦,我那裡除了黃賭毒版,其他都要用真名,你個方法用唔到……too bad。

tusswu:好耐無見喇,我都知你實會咁諗,但係份稿出街前,要經過各位大人法眼,就算我如實報導,出街時後果都一樣,哎…

不過唔緊要,我呢度日日都發生呢d事,只係呢件事比較離譜,先寫出黎,只希望大家唔會遇到這些老闆。

lamkiuwai 說...

我會選擇唔入呢個機構,事實上我決定了這條路。

dino 說...

蘋果與橙, 根本不可用作比較
如果我仲係SxxY度做, 一定唔借機俾你唧 :>

森美 說...

dino,

「如果我仲係SxxY度做」呢一句,令我懷疑我係唔係識你的呢?

lamkiuwai 說...

To: 森美:
以你的年紀,你冇理由唔識佢,呵呵

森美 說...

識唔識人,又關年紀事?

dino 說...

叫做見過面啦, 不過就唔知你仲記唔記得, 是但啦!

森美 說...

大概估到你是誰啦(因為有SxxY這個貼士嘛),不過是誰也不要緊啦,因為多識了一個網上朋友嘛,有空多來瀏瀏啦!