3/06/2006

我愛三眼仔






部份三眼仔藏品

熟朋友及同事都知道,我超級超級鍾意《反斗奇兵》裡面的三眼仔(送禮物給我最好就買佢啦),屈指一數,已經鍾意了差不多七年(原來《反斗奇兵》今年都十週年),由無人知道三眼仔係乜,到依家周街都係三眼仔,結果……就係愈買愈多,有段時期更限制自己每月只可買一件三眼仔精品,不過後來演變到每月最少買一件,死未?最恐佈係睡床上也有三眼仔俾我攬,完全不像男孩子的睡床,同事們聽到也嚇了一跳。
半年前,覺得精品太多,除了部份放在公司等自己可以對住做野外,在家的也大大話話也有二百件,於是用了一個「日」字型木櫃放好它們(幸好大部份都係細件的精品),但木櫃本身沒有門,嚴格來說只是一個木架,所以又再買了一卷包書膠紙,封在前面擋塵,像是很有系統,哈哈!不過最近已開始出現滿座的危機,再買就放不下了,連早前在香港迪士尼買的,也未有空間放進去,噢,怎辦?

4 則留言:

dino 說...

有咁多收藏咁巴閉, 不如幫自己寫個專訪上吓本雜誌呀

森美 說...

咁唔得,公司規定自己人係唔可以在雜誌中露面的,其他雜誌就無所謂。

Unknown 說...

你好, 我都係三眼仔既Fans來架 ^o^
我叫Emily

http://cid-c054e243dd8588ad.skydrive.live.com/albums.aspx

nice to meet you ^o^

森美 說...

Emily, 多謝你的留言呀, 很高興在這裡又認識到三眼仔fans。