8/21/2007

大假一週



每年八月中,例牌放一星期大假,因為14號生日,19號拍拖週年紀念,放假慶祝最正。今年11號開始放,太后請去我最鍾意的動物園做生日禮物,去了番禺兩日,雖然之前都去過長隆一次,但今次去依然興奮,至少上次無得餵長頸鹿,我真的很想在動物園打工,日日見住動物就最開心。我仲記得上次黎,睇馬時佢自己行埋黎同我面貼面,不過今次時間唔夠,搵唔返隻馬,亦無睇到食蟻獸,可惜!
星期一回到香港,行了鴨寮街同埋黃金,唔知點解近來放假,這兩個地方都成了必去的蒲點。星期二生日正日,當然係去最鍾意既活動:唱k啦,原來仲有禮物收添,仲有蛋糕切,好開心。
星期三就去了東港城睇爬蟲展,同每年去上水睇既「花鳥蟲魚展覽」比較,呢個爬蟲展就好睇得多,以為自己已經見過好多種蜥蝪(蜥蝪話晒係我至愛嘛),點知當我見到成六米長既水巨蜥時,那種震撼真係難以形容。成個展覽係禁止影相的,我事前唔知,還帶了相機去,係有點失望,不過我去過「花鳥蟲魚展覽」,見到遊客用閃燈狂閃,工作人員點講都唔聽,我就寧願好似今次咁,唔俾人影相,至少唔會嚇驚各位蜥蝪朋友。不過由於無得影相,就行左差唔多成兩個鐘先走,真係唔多捨得。
星期四再去了多次鴨記,星期五一早就去搞美國簽証,因為家弟十月在關島結婚,去到見到方力申也在簽証,旁邊的人好似好熟口面……噢,原來是素顏的鄧麗欣,一早起身見到咁既樣,都真係……
星期日係紀念日,本來諗住睇IMAX版本的Harry Porter,可惜訂不到位,同埋都實在係太貴,結果去了AMC睇Simpsons,好正,笑死人喇,不過核電廠老闆咁少戲,真係始料之外,但都係一個好開心既紀念日。踏入第七年喇,希望妳會繼續開開心心在我身邊啦。

沒有留言: