12/11/2007

傳媒之友



尋日同PR傾電話,八下有乜新產品可以做,gossip一下,講講下講到敝刊成日搵既某位專家,PR就即刻好慶,話那個所謂專家借佢地十幾萬product半年唔還,差d報警,還機時仲要態度惡劣,話部機好唔掂之類……其實一早都聽過,好多人話呢位專家唔掂,偏幫某些自己店鋪有售的牌子,踩低其他牌子,有時甚至試機時錯漏百出,不過我從未親眼見過,只係聽行家講,好難作準。
其實聽完晒所有傳聞,就算係100%真,我都會繼續搵該位專家,點解?因為在那個範疇有十幾個專家,但係打電話肯第一次時間回覆、每次約影相點影都肯配合既,就只有呢一位專家,其餘那些,不是時間難約,就是扮大牌唔理你,而且呢位專家不時會幫手度題目,仲要係俾好多建議那一種,就算佢唔叻,甚至係差,但係完全做到「傳媒之友」,我又唔係真係要個全行最叻既講野,我真係諗唔到原因,點解要唔搵佢。
有時行外人見到我地咁做,會覺得我地唔pro,甚至行家見到,都一樣係咁樣講,但係每份稿時間緊迫,只可在最緊絀既資源下做到最好,要話要罵由得你,批評人永遠比較容易。

沒有留言: